خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/17 - 19:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حاجی بابایی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق:

قوانین مربوط به خدمات رسانی به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تمدید شد

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت:این کمیسیون مصوب کرد که کلیه مواد مربوط به برنامه ششم توسعه برای خدمت به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه نیز ابقا شود.

حمیدرضا حاجی بابائی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به بررسی مباحث مربوط به حوزه ایثارگران در جلسات عصر امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: کمیسیون امروز مسائل مربوط به حوزه ایثارگران را بررسی کرد به واقع ما در برنامه ششم توسعه تلاش کردیم که مواد محکمی را در رابطه با ایثارگران مدنظر قرار دهیم.



وی افزود: در جریان جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق برخی از کمیته ها موادی را در رابطه با ایثارگران پیشنهاد داده بودند که آنچه در برنامه ششم لحاظ شده در برنامه هفتم توسعه نیز ادامه پیدا کند.



این نماینده مجلس تاکید کرد: بنابراین با توجه به آنچه که در جلسه امروز کمیسیون تلفیق مصوب شد کلیه مواد مربوط به برنامه ششم توسعه در مورد ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تنفیذ شد.



حاجی بابایی با بیان اینکه قوانین مربوط به ایثارگران در برنامه ششم توسعه متنوع است، ادامه داد: این قوانین درباره فرزندان، همسران و برادران و خانواده شهدا و همچنین جانبازان است بنابراین آنچه که در برنامه ششم توسعه درباره ایثارگران لحاظ شده بود عینا در برنامه هفتم توسعه نیز تکرار می شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 366287
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار